lördag 27 oktober 2012

Saturday!


Igår mina vänner så snönade det rejält här, gatan gick till att bli helt täckt av snö och det känns som att vintern är här, jag antar att det är färdigt med att cykla till jobbet nu. Imorse när jag vaknade någon gång efter 7 så fick jag lite så där juliga känslor i kroppen, det kändes ungefär som det brukar kännas när man vaknar den 24e och allt är så lugnt och tyst. Dagar som denna har jag ändå ro att ligga kvar i sängen lite längre än normalt och det känns skönt.

Eftersom det är Lördag idag så får vi se vad dagen har att erbjuda, det enda inplanerade är att dra ut mot kvällen så jag får träffa J och P igen *mys* och samtidigt lyssna på spelningen som P och hans band har *slår två flugor i en smäll*.

Mitt databord börjar sakta men säkert omvandlas till en teshopp, har nu hunnit samla på mig sex olika kartonger varav två av dem innehåller 4-5 olika tesorter, vattenkokaren får jobba på hårt under dagarna/kvällarna för denna "tanten" är helt inne i en te-period.

Nu ska jag avnjuta ev kopp med "Prince of Wales" och fortsätta att njuta av lugnet utanför och innomhus, det är såå mysigt att vara den enda som är uppe ibland, då hinner man verkligen rå om sig själv och bara "vara" (som jag ofta säger).

Kram på Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar