torsdag 4 oktober 2012

Someone like you


Nu har jag hunnit jobba ytterligare en natt på det nya stället och natten gick bra, fick kliva upp fyra gånger men det var inte alls farligt, trodde jag skulle vara tröttare när jag kom hem idag men icke sa nicke. Jag fick sluta tidigare och tänkte ta bussen hem eftersom det har varit så uselt väder hela natten och det kändes kyligt ute, självklart visade det sig att det var den ENDA tiden som bussen inte gick 19 över från den hållplatsen utan den skulle gå 39 så då promenerade jag snällt hem istället. Det är nog tack vara den promenaden som jag sitter vaken nu istället för att sova, man vaknar till rätt så bra när man promenerar från jobbet hem.

Idag har T gjort c-korts teorin och det gick bra (inte direkt oväntat) känns skönt att saker inte bara går bakåt och är dåliga utan saker går också framåt. Stackarn är däremot sjuk, han som aldrig brukar bli sjuk utan det är alltid jag som får något skit men nu verkar han ha dragit på sig något elakt. Får hålla tummarna att det är snabbt övergående.

Denna helg kommer jag vara ledig och det kan jag vara med gott samvete, jag har ju haft introduktioner hit och dit under helgerna som varit så nu ska jag bara njuta av ledigheten och hoppas på att min snuva som nu varit hos mig i en herrans massa veckor bestämmer sig för att försvinna.

Till veckan blir det jobb 8-8 på Måndag-Tisdag och sen på Onsdag blir det introduktion på ett ställe kl 15.00 eventuellt kommer jag hoppa in och jobba mellan 8-14 där jag är på Måndag om det inte blir veckan efter det (T var osäker om vilken dag han skulle till Sundsvall).

Men men, nu ska jag pyssla vidare och se om jag hittar mig något att dricka, såg att det även är kanelbullens-dag så kanske att jag måste handla mig en lite senare idag! :)

Ta hand om Er där ute.


2 kommentarer:

  1. Hej! Jag såg din kommentar inne på hotgossips, och ville bara att du ska veta att den bloggen kopierar nästintill alla sina inlägg från http://skvallerbloggens.se . (gå in och se själv, så ser du att HG kopierat SB med nästan alla poster)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Inte så ovanligt att skvallerbloggar kopierar av varandra, tyvärr.

    SvaraRadera