tisdag 23 oktober 2012

Tuesday!



Idag har jag haft en låt på huvudet hela dagen: "Man borde kramas oftare" med Dr Anderson, men jag hittar inte den låten alls på nätet, lite besviken är jag allt, man som alltid brukar hitta en massa skräp på nätet men när man sen vill hitta något vettig så finns det inte! Vilken tur att jag har låten på ett kasettband från min ungdomstid i Kalix! Men jag hittade däremot två andra låtar som spelades mycket under denna era, min vän L var inne i denna svängen och brukade spela låtarna friskt hemma hos sig! :)


Ylle!

Eftersom det är Tisdag idag och jag är ledig så har jag tagit det väldigt passivt, jag låg och drog mig i sängen till innan 8 och sen firade jag med en lång och riktigt varm dusch och efter det var det på med myslångisarna och en morgonrock som jag fick av mamma förra julen. När man tittar ut och ser alla blöta löv så får iallafall jag ingen lust att gå ut, hösten är så tråkig när det blir blött och slaskigt, jag har inga problem med alla fina färger som kommer men rusket kan gott försvinna.



Nu är det dags för lite lunch och sen ska jag mysa vidare under dagen, hoppas att ni alla får en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar