onsdag 31 oktober 2012

Jao!

En bild från 2010 som jag hittade

Nu har kvällen kommit och jag känner mig lite mer harmonisk och lugn, ilskan har jag stoppat undan och känner mer i-n-g-e-n-t-i-n-g. Jag njuter av gott te och trevligt sällskap och mer kan man inte begära, jag känner mig samtidigt behagligt avslappnad så risken finns att det blir en relativt tidig kväll, bara för att jag kan.

Eftersom jag bara hade kvar 0,5h på ledsagningen denna månad så bestämde vi oss för att inte ses ikväll, men det är lika bra, vi kommer ses massor i Nov, insåg till min förvåning att jag inte är ledig en hel helg förrän i slutet av Nov om nu de inte bestämmer sig för att boka in mig på jobb då också. Om jag mot all förmodan är ledig då så kommer jag iallafall åka upp till familjen och säga hej och gratulera storasyster som fyller 40 den helgen.

Dags att gå ut en liten sväng och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, har lite Indian Popkorn att smaska på och lite pepsi max skulle inte sitta helt fel med lite citron i *nom nom*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar