torsdag 1 november 2012

Cosmic Love!



Jag gick och skulle vila en stund när jag väntade på att tvättmaskinen skulle bli klar, jag somnade som en klubbad säl och sov i över två timmar. Det var verkligen behövligt, somnade under två täcken och med min nya rosagrej för jag frös så mycket och vaknade rosig om kinderna, hallå förkylning, välkommen tillbaka eller vänta, du har varit här sen slutet av Aug men nu har du accelererat igen.

Krälade upp ur sängen och gjorde lite middag, insåg att jag inte ätit sen kl 11 idag *ajabaja*, nu sitter jag här mätt i magen sen ett tag tillbaka och har ett stort glas med vaniljté, ja, jag dricker oftast té i ett glas, ni vet de där stora de ha på Ikea för 5kr. På något sätt så smakar det bättre i ett glas än i en kopp, kalla mig knasig, men sån är jag.

Jag känner på mig att det kommer nog bli en tidig kväll för mig ikväll, jag känner mig trött i kroppen och ska jobba Lör-Sön, det skulle inte vara så kul att vara riktigt jävla dyngsjuk då, jag har INTE tid att bli ordentligt sjuk så snälla, SNÄLLA låt mig klara mig. För från och med Lördag så kommer jag jobba mer intensivt och då måste jag ha orken kvar för jag ska hinna springa mellan tre olika jobb och då finns det verkligen inte utrymme för mig att ligga hemma och vara sjuk.

MEN nu ska jag sluta skriva här och njuta av kvällen och kurera mig med en jävla massa té.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar