torsdag 8 november 2012

Eddie Vedder - No Ceiling


Idag är jag ledig, i några timmar iallafall och det tänker jag njuta av, jag sitter i min morgonrock som jag har sprungit runt i sen jag klev upp innan 7.30 och har en kopp med te bredvid mig. Djuren har gått och lagt sig och K har gått till jobbet så lägenheten är så där behagligt tyst som den blir när morgonruschen är över.

Planen mot kvällen är att jag ska på en "pubkväll" som särskildomsorgen anordnar, det kan bli trevligt, ska vara på ett ställe som jag jobbade på i slutet av 2007, ska bli trevligt att gå in där igen och se hur det har förändrats.

Sen blir det Fredag och då är mina planer inte så avancerade, jag tänker nog sitta och spela lite dataspel, dricka en massa te och bara känna lugnet, ta igen lite tid med mina utländska vänner och ladda inför Halloween partyt som jag ska gå på på Lördagen, även detta event är annordnat för särskildomsorgen.


Bjuder på en bild från Nov förra året.

Min korsrygg är inte att leka med just nu, vet inte varför den kommit på att den ska bråka extra mycket just nu, det är ju inte så att jag har varit och burit på en massa tunga saker, hoppas att det ger med sig för sömnen blir lidande när jag vaknar och inte riktigt vet hur jag ska ligga. Det är bara att bita ihop och hoppas på bättre tider, it can't rain all the time.

 

 Hittade en bild på mig och Fröken S när jag satt och letade efter något att sätta upp i bloggen, jag har varit dålig på att ta nya kort men jag ska försöka bättra mig *lovar*. Detta kort passar in på mig idag för jag har ett enormt sug efter choklad, som alltid när hormonerna i kroppen börjar svalla men jag ska våga vägra i några dagar till och sen kommer det kännas underbart när man väl ger efter för suget! :)



Igår var jag och handlade hjulsidor med T så nu ser bilen mycket dyrare ut och bättre, jag har aldrig tänkt på det innan att man måste köpa till sådana utan har i mitt stilla sinne fått det till att det alltid kommer med däcken, men ack så fel jag hade! Det hade ett par som stöd för rosabandet, var riktigt sugen på just dessa men det hade inte passat så bra med det där rosa som fanns på dem till en bil som är röd. Det blev helt enkelt ett annat par som ser hyfsade ut.

Nu ska jag se om jag fyndar några mjukisar att svira omkring i i några timmar också ska jag koka lite mer te också ska jag..... Ni vet, jag är känd som fröken: "Jag ska bara...."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar