torsdag 22 november 2012

Summertime Sadness

Summertime Sadness



Redan Torsdag, var tog veckan vägen? Jag sitter som i en liten dimma idag och är trött i kropp och huvud, natten på jobbet var ovanligt lång och det känns som att jag aldrig hann komma riktigt till ro förrän just efter 6:00. Jag får hålla tummarna att de sista nätterna som är kvar nu innan jag åker upp till familjen smiter på smärtfritt, det är "bara" tre nätter kvar som jag arbetar iallafall.


Born to Die

Jag har varit arg de senaste dagarna, ilskan har bubblat i kroppen över hur en person kan ljuga sig så blå att hon tror på det själv och skiter i VEM hon sårar. Jag har aldrig hört så många lögner i mitt liv och blir nästan förtvivlad över hur sjukt en hjärna kan arbeta. Jag kräktes ut över facebook här om kvällen, kunde inte hålla det inne, men samtidigt är det ju min sida och jag får skriva vad jag vill, har den låst för endast vänner, inte ens vänners/vänner kan titta. Men jag står för vartenda ord och skulle säga det rätt upp i ansiktet på personen om hon hade träffat mig.

"Vissa människor får mig att vilja kräkas, du är en egoistisk j*vla satmara som inte ens vet vad ordet sanning betyder, ärligt talat så tycker jag synd om dig din patetiska jävel, skaffa dig ett eget liv och sköt din egen skit! Men men, sanningen kommer alltid fram och tro inte att du kommer vinna något på ditt lilla korståg som du kör, du gör mig illamående. Jag tycker synd om de som måste vara i
din närhet och förstår varför du inte har några vänner, vem vill vara i närheten av en sån hemsk och falsk person som dig? Du vet vem den enda du sårar i denna historia är och ändå kör du vidare i och lever i din egen fantasivärld! Välkommen till verkligheten din idiot, det kommer svida ordentligt när du vaknar upp! *Fräser*"
 
Jag kan inte förstå mig på föräldrar som gör allt för att förstöra för deras liv, att vilja ta iväg den enda föräldern från sitt barn utan någon som helst orsak utöver att man är dum i huvudet och inte har någon egen vilja och låter andra styra ens beslut bara för att de tycker att det ska vara så, så att de har ännu mer kontroll, det är sjuk.Låt för tusan barn ha båda föräldrarna när de kan, att tro att man ska kunna förstöra för den andra med att göra detta, acceptera istället att personen har GÅTT VIDARE, bara för att inte du är lycklig så låt för tusan ditt barn och ex vara det.

Människor som inte kan se vad som är bäst utan bara går på sitt eget sjuka spår kan hålla sig långt borta från mig, jag blir så frustrerad när man inte kan göra något åt skiten heller, utan bara sitta och bita ihop och se hur personen går fram som en jäkla orkan. Men om man säger så, dina argument som du har ljugit ihop till din advokat kommer krossas ett efter ett, att glömma att lämna ut detaljer till varför vissa saker är som de är, det är inte speciellt smart, det kommer bara visa vilken otroligt elak och självisk person du är och att det enda som lämnar din mun är svarta lögner. Jag önskar att jag ärligt talat inte skulle behöva se eller höra något om dig resten av mitt liv, men tyvärr är ju det en omöjlig önskan eftersom du alltid kommer vara knuten till en person i mitt liv och oavsett hur du är mot resten av världen så älskar han dig, men om jag vore dig skulle jag passa mig, även barn växer upp och blir mer uppmärksamma och han kommer se genom dig han också som resten av omgivningen.

Nu ska jag dricka te och pyssla på innan jag ska iväg och ledsaga i några timmar. Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

  1. jobbiga människor finns det gott om i denna värld sorgligt nog...

    Sv: ja julen för mig är lugn och ro och stillhet! Inte stress och sånt :)

    SvaraRadera