onsdag 7 november 2012

Onsdag! :)


Ojdå, det är redan Onsdag, sjukt vad tiden går fort. Känns som att veckan nyss började men så blir det när man gått in och jobbat ett dygnspass, så mycket tid försvinner.

I Söndags var jag och hälsade på hos S, vi städade och åt lite god mat och kacklade på om allt och inget, en riktigt skön kväll och avslappnad Måndag när vi fortsatte att prata under dagen. Sen mot kvällen åkte jag till T och lagade lite middag och latade mig där också, behövde vila upp inför arbetspasset som jag avslutade imorse.

Sen på Tisdagen var det jobb igen, jag jobbade med M och det gick riktigt bra, vi hade trevligt tillsammans och kvällen gick fort, natten gick inte lika fort. Jag har varit uppe och sprungit så många gånger att jag nu efter en tupplur hemma har ont i huvudet och det känns mer som att det är natt för mig nu.

Jag är dock glad att jag inte behöver gå ut idag om jag inte vill, det blåser som fan ute och jag börjar ärligt talat känna mig sjuk igen, förmodligen bara för att brukaren hade feber igår och då blir jag direkt: OH noes, jag kommer bli sjuk, dock inte för att jag skulle vara en hypokondriker utan för att jag bevisligen ALLTID blir sjuk om jag är i närheten av någon som är sjuk en längre stund.

Eftersom jag inte har något bättre för mig NÄR jag har ringt och kollat om imorgon och bokat in en tid för delegering så tänker jag helt enkelt läsa lite och se om kroppen återhämtar sig eller ej.

Ha en bra Onsdag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar