lördag 3 november 2012

Working Girl!

Då var det Lördag och jag sitter på jobbet och donar, gissa om jag blev glad när T upplyste mig om att denna dag räknas som storhelg, fint med pengar i börsen med andra ord denna dag *glad*. Det är dock alltid tråkigt att blogga på jobbet för man kan inte lägga in bilder o.s.v. fråga mig inte varför men det ser helt konstigt ut på denna dator där man ska skriva.

Dagen igår var lugn, var hemma hos T som bjöd på klyftpotatis och schnitzel och lite annat smått och gott, en middag helt i min smak. Tittade på lite serier och lyckades som alltid somna så jag sov bort bra mycket av kvällen, antar att jag behövde den extra sömnen. Natten sov jag inte allt för mycket, vaknade och hade fruktansvärt ont i svanken så jag visste inte riktigt hur jag skulle ligga som.

Innan jobbet idag hann vi titta på lite mer serier, jag tittade lite då och då och åkte in i sömnen, jag vet inte vad det är med mig just nu men direkt jag är i närheten av en säng så får jag kämpa för att inte somna och mitt i allt vaknar jag till och inser att jag somnat lik förbaskat.

Imorgon ska jag hem till Fröken S, vi ska dona lite i hennes sovrum så att det blir klart inför hennes nya säng, det ska bli trevligt att umgås med henne lite granna, vi gör det som sagt alldeles för sällan, men sånt är livet när man har en massa andra måsten så om jobb, jobb och åter jobb.

Nu ska jag koka mig dagens första kopp med te och slappna av lite innan kvällen kommer igång på allvar här. Ha en trevlig Halloween ni där ute som spökar ut er och donar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar