söndag 11 november 2012

U2 - One


 Surfade runt på Facebook och såg dessa cupcakes, gissa om jag blev sugen på en, jag är dock lite besviken att de inte hade gjort en med kakmonstret på, hur kan man göra en massa klassiska och missa honom av alla?!


 En bild på mitt fika igår på Halloween partyt, jag ska nog ta och baka denna kaka vid tillfälle, den är lite underskattad och en kaka som mamma ofta gjorde när jag var liten. Jag kommer ihåg när jag flyttade till Härnösand 1999 också var två killar från klassen och hälsade på och den ena var från Skåne och hade aldrig smakat just denna kaka och finska pinnar så han smakade, blev frälst och det slutade med att varje gång han hälsade på så ville han ha just detta fikat och han tömde frysen ;)


Ojdå, glömde helt bort att jag satt och bloggade, kom in på en massa andra saker så som att byta kläder, platta håret o.s.v. Och nu hinner jag inte fortsätta för jag ska föra över pengar, springa på affären och sen ska jag åka iväg med T och hans son och hälsa på hans föräldrar eftersom det som sagt är farsdag idag.

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar