tisdag 20 november 2012

I drove all night - Cyndi Lauper

E1:ans Drakfrukt

Mötet på jobbet igår gick bra, fick tider inbokat resten av året utöver 1v, den veckan är fortfarande oklar beroende på om kollegan som är borta just nu vill jobba dagtid den veckan eller gå sina skift, jag hoppas på att hon vill gå dagtid då. Tiderna jag fick inbokade är helt ok, det föll sig så bra att jag kommer bli ledig nästa torsdag och jobbar inte förrän på måndagen, vet ni vad det innebär mina vänner? Jo, Anna ska åka upp och kramas med familj och vänner, har inte berättat till storasyster att jag kommer på torsdagen, det får bli en hemlighet, det ska bli så roligt att se hennes min när jag dyker upp på hennes 40års dag. En annan sak som är bra med mitt schema är att jag även kommer bli ledig över nyår, jag slutar 15.00 den 28:e och behöver inte infinna mig på jobbet förrän den 2:a Jan, så då blir det till att mysa med familjen ytterligare en gång *nöjd flicka*

Älskade Mirre och Nyx

Idag är jag ganska sliten, natten på jobbet var lång och jag längtar efter en tupplur, den är inte allt för långt bort just nu utan den kommer infinna sig när jag är färdig med bloggandet för denna gång. Jag hade tur som jobbade med R och han erbjöd sig att skjutsa hem mig imorse så att jag skulle få gå och lägga mig direkt och inte promenera så att jag hinner bli för pigg, inte helt fel med sådana kollegor, som toppen på kakan så frågade min andra kollega M om jag ville åka med honom till jobbet imorgon eftersom han ändå åker genom stan, självklart sa jag!

Men men, jag har egentligen inte så mycket mer att skriva om, däremot har jag en liten fråga; Vad tusan kan man ge till en som fyller 40år?! Jag har pendlat mellan en massa olika saker och kommer inte riktigt till någon lösning. Det har lutat lite åt en sparkdräkt, hon har redan en rosa men det kan ju vara skönt att ha en att byta mellan, jag har även tittat på några armband, men de hade inte med riktigt rosa stenar och min syster är en sucker för rosa. En sak som iallafall är garanterat är att jag ska försöka hitta en rejäl tekopp till henne också något gott te, det gåt alltid hem men sen är det ju roligt med något annat också. Så mina vänner, om ni har något förslag på presenter, bring it on!

Ta hand om Er!

2 kommentarer:

  1. Skönt att det rullar på med tider och att du får vara ledig över nyår! :)

    Sv: det där lät inget vidare med vattkoppor inombords liksom...
    Magsjukan verkar dock ha oss i sitt grepp så blir att vara hemma hela veckan och hoppas det ger med sig lite!

    SvaraRadera
  2. Någon upplevelse? Eller kanske något paket med te-mugg-sil-servetter etc? Om hon gillar te? Chokladprovning?

    SvaraRadera