fredag 28 mars 2014

Rise and Shine!




Även idag bestämde sig min kropp för att jag hade sovit färdigt alldeles för tidigt, jag blir lite frustrerad samtidigt som jag är glad att jag kan vakna utvilad och smärtfri, kroppen borde dock ställa in sig på att det är morgon efter 7 och inte innan 6:00! Jag kommer inte ihåg när jag senast använde larmet på mobilen, det är ställt på 7:44 och 7:51 ringer det och säger att det är dags att röra sig mot jobbet. Jag har alltid varit en som kliver upp så sent som det är möjligt när jag jobbar dagtid, jag har aldrig förstått de som kliver upp 1-2h innan de ska åka iväg till jobbet (om de nu inte måste). Jag förstår dem fortfarande inte, jag blir mest rastlös av att sitta och titta på klockan om det är dags att börja gå eller ej.

På tal om något annat så börjar jag tro att jag faktiskt har ägglossning, jag har haft en irriterande värk på högersida där äggstocken befinner sig i två dagar och den känslan har jag inte haft på länge och det är absolut inte mensvärk. Jag kissade inte på en sticka igår (som jag skulle ha gjort) utan jag funderar på att göra det idag istället när jag kommer hem från jobbet. Jag tror dock att det är slöseri att göra ett sånt där test, tror inte det kommer visa något - det har aldrig gjort det innan under de månader jag haft dem.

Nu ska jag gosa lite med katten och döda lite mer tid innan jag kan börja promenera till jobbet, jag hoppas att ni där ute får en mysig Fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar