torsdag 13 mars 2014

Sjuk!

Kul, det kommer bli en helg i sängen för mig, kroppen började bråka igår på morgonen med en snok och hjärna full av snor, idag är huvudvärken på plats och jag kallsvettas, alla mina planer blir mao inställda. Jag borde iof inte bli förvånad att jag blir sjuk, halva jobbet är förkylda och en äter cocillana och vi delade rum i Stockholm. Hon gav mig någon bra tablett igår som faktiskt hjälpte mot den hemska snuvan som kom så att den släppte under dagen, men nu är den tillbaka i full kraft.

Jag är för trött och slut för att orka sitta och skriva om resan där nere, kanske att jag orkar det senare under dagen eller på kvällen. Ska ta och leta upp värktabletter och se om jag kan sluta kallsvettas.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Låter inget vidare... Krya på dig!
    Här åkte dottern på magsjuka igår...

    SvaraRadera