torsdag 3 april 2014

Bröllop till sommaren

Har tidigare suttit och kollat på hur man kan ta semester under sommaren och väntat på T så att man har gossen samtidigt. Från början var planen/tanken att det skulle bli 11/8 och några dagar framåt, men då visade det sig att mamma hade börjat jobba då.

Fick börja titta på andra alternativa datum som känns rätt för både mig och T och då dök datumet då vi träffades för första gången upp, det om något skulle väl ändå vara ett perfekt datum att lova varandra evig kärlek? Det är även ett datum då hela min familj kan vara med och det är otroligt viktigt för mig.

Nu har jag fyllt i en semester ansökan och ska lämna in den på måndag, får hoppas att semestern blir beviljad. Men det är den tid som känns rätt för oss och M kan också vara med.

Vi får se hur det går :)

3 kommentarer:

  1. Åh, det är nåt särskilt med att vara gift. Är så många som säger att det ändå bara är ett papper som skiljer, men det är så mycket mer. Det är hela känslan. Jag älskar att vara gift! Så härligt att ni har det att se fram emot! <3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Nu ska man bara besluta sig hur det blir med efternamn, om jag ska ta T's eller om jag behåller mitt / kör dubbelnamn o.s.v. Men det är nog det minsta problemet, först måste vi skicka in en sån där prövningsgrej i Maj också måste vi skriva papper på hur det blir med arv om T går bort före mig etc.

    SvaraRadera
  3. Låter mysigt med bröllop!

    SV: Teletubbies är nog det absolut värsta som finns. Då ser jag hellre pingu en hel dag! Anna har snöat in på Nick JR(tvkanal) eller pippi. Man vänjer sig vid ljuden. Men jobbet klaga lite när jag gick och vyssla pippi-sången en hel dag ;)
    ha en fortsatt bra helg!

    SvaraRadera