tisdag 1 april 2014

God Morgon!

Här sitter jag och väntar på att det ska bli dags att gå till jobbet, jag har haft en inte allt för trevlig natt, jag har vaknat så många gånger att jag tappat räkningen och tittat på klockan. Jag måste verkligen hitta hur man ställer om min väckarklocka (som jag inte använt som mer än vanlig klocka i alla år) för det stör mig otroligt mycket när den ligger en timme efter. Jag har känt mig som en virvelvind i sängen hela natten, ständigt flyttande av kuddar och kropp, ligga nära T, krypa ifrån, sovit i fel del av sängen, mage, höft, sida osv. Jag kommer vara ett vrak på jobbet *urk*

Börjar känna mig lite krasslig i kroppen, jag vet inte om det är att det börjar bli pollensäsong eller om jag bara är på väg att bli förkyld, jag är tröttare än vad jag brukar vara trots att jag alla dagar utom denna vaknat superpigg före f*n. Only time can tell vad som händer och sker i kroppen.

Imorgon åker vi till vårdcentralen och tar prover, jag ser inte alls fram emot det utan känner mig lite lätt ovillig och om jag hade kunnat så hade jag förmodligen skjutit upp det en dag eller två, men tydligen är det just det datumet jag ska ta prover, antar att det har något att göra om när man senast hade mens x-antal dagar o.s.v. iom att jag ska tillbaka (om nu inte mensen blir sen) nästa vecka och ta nya prover för att kolla hormonnivåerna under mens.

Happ, klockan är 7:47, ska ta på mig skorna och fundera på att börja röra mig till jobbet, även om jag normalt inte brukar gå innan 7:51. Jag hoppas att ni där ute får en mysig dag och att ni inte luras allt för mycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar