lördag 26 april 2014

Dynor!!!

Jag har hittat dynor som jag vill ha till mina stolar på balkongen, är de inte söta? De var de första som kom upp när jag letade utedynor och de är gjorda för positionsstolar (som vi ska ha), hur perfekt är inte det? Jag gillar ju svart och rosa har ingen dött av, eller hur syster (om du nu läser min blogg)? Dessa skönheter finns på jysk för endast 115kr/styck.

Jaja, thas all, ska göra mig färdig för att börja fundera på att åka mot Sundsvall och få färdigt all shopping, sen är vi bjudna på middag hemma hos två vänner så våran inplanerade tur på Bittens blev inställd, iaf maten vi skulle äta, men vi  kommer ändå besöka stället och lyssna lite på ett band från Mexico som ska spela där.

1 kommentar:

  1. SNygga dynor!

    Sv. Ja nu är barnen pigga, jag hoppas det är slut med sjukdomar nu på ett tag!
    Ja det låter som att ni har en annorlunda resa framför er och önskar er all lycka med både bröllop och familj.

    SvaraRadera