måndag 23 juni 2014

23 Juni


 Ack ack mina vänner, tiden springer iväg, det märks att sommaren är här (inte om man tittar på vädret), alla börjar gå på semester, strulet med att få till det med lämpliga vikarier o.s.v. Min kropp och hjärna har nog redan tagit semester, trots att jag inte går på semester förrän den 25/7 och då bara har semester i en vecka. Eller, jag har faktiskt semester nästa Fredag för vi kommer åka upp till Norrbotten (Ja, igen) den 3/7 för att genomföra ett kamremsbyte på "pärlan" som nu för tiden är känd som bråkstaken!


Jag har egentligen inte tid att sitta här nu heller, ska iväg och käka med hjärtat men jag tänkte dela med mig av en bild på ringarna som efter många om och men har kommit på plats, det tog bara 6 månader + att få en ring på fingret efter förlovningen. Vigselringen får ni inte se förrän den har hamnat på plats.

Det finns ingen update på hur det har fungerat med pergotime än, vi får se om ca 9-12 dagar om den har haft effekt eller ej, håll tummarna för oss, känns som att vi behöver det.

Ta hand om Er där ute.

ungefär så här känner jag mig nu för tiden, lite lätt galen!

1 kommentar: