lördag 7 juni 2014

Home Sweet Home!


Innan mamma och pappa kom på besök förra veckan så passade vi på att tapetsera en fondvägg i vardagsrummet, eller vi och vi, jag tittade på och T tapetserade snällt!


Min fina lykta fick komma hem och landade på min byrå som jag har väntat på läääänge, fick även upp en liten spegel ovanför den, måste bara hitta en upphängning som inte syns, hade inget annat hemma så jag använde de som vi hade till korten som hängde där innan.


Vi har tittat på nya möbler till vardagsrummet och dessa två ska få flytta in lite senare, bordet har vi redan i en kartong nere i hallen och skänken kommer T hämta den 23/6. När vi köpte bordet förra Söndagen så skulle vi egentligen ha köpt skänken också men han på affären var schysst och berättade att den kommer komma på kampanj den 23:e och att vi då sparar 550kr på att vänta = vi bokade en till det datumet. Det är inte alltid personalen är så schyssta på affärerna att de upplyser en om detta! Till skänken kommer vi inhandla belysning och när allt är klart kommer ni givetvis få se en bild.


Nu är bara frågan vad jag ska göra med mitt gamla bort i vardagsrummet, kollade med min mor och syster om de ville ha det, ingen av dem hade plats / var nöjda med sitt eget bord. Kanske att jag tar och säljer det, bordet kostade ändå över 1000kr när vi inhandlade det och vi har inte ens haft det stående i vardagsrummet i ett år. Nåjå, det är ett senare problem, kommer ändå inte ha de nya möblerna på plats än på ett tag,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar