måndag 23 juni 2014

Memory lane!

 Farmor & Farfar i mitten

När jag var uppe i Norrbotten så hälsade jag på min farmor, hon tog fram sin lilla ask där hon förvarar sina minnen, denna gången bjöd hon på lite annorlunda kort mot för de jag har fått se innan. Timo fick äran att se mig när jag gick i årskurs ett, jag diggar verkligen gluggarna jag hade och frisyren, det är nog den enda gången i mitt liv jag har haft "lugg", min virvel som jag har i mitten är inte direkt skapt för att man ska kunna ha en ordentlig lugg.



Farmor har aldrig visat mig kort på min mamma när hon var yngre, jag har endast fått se bilder på min far, denna gången åkte det dock fram ett kort där både min mamma och pappa var med tillsammans med några släktingar till oss som bor i USA, många av dem har gått till de sälla jaktmarkerna, idag är det nog bara 7 av dem som lever (har inte stenhård koll på vem alla är på kortet, men av dem jag känner igen).
 
 En stor del av släkten, längst ner är min syster och farfar.

 Mamma & Pappa Sommaren 1978

Jag måste säga att jag verkligen diggar pappas mustasch, han ser ut som något tagen ur en riktigt usel gammal film, tur han nu för tiden kör på skägg ;) Sista bilden ni får se är en bild på min älskade storasyster.

 Jeanette 13/7 - 1975

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar