torsdag 26 juni 2014

Möblerna är äntligen monterade


Nu får ni äntligen se en bild på hur det blev i vardagsrummet, har inte kommit mig för att föra över bilden från mobilen så det slutade med att jag fick ta en skärmdump från instagram och klippa och klistra lite! :) Det syns kanske inte så tydligt på denna bild men vi har belysning i tv-bänken och det lyser på rätt bra på kvällen, nu ska jag bara komma på vad jag ska sätta i skåpet, som ni ser nu så är det ganska tomt.


Idag sitter jag och färgar håret, detta för att på Lördag ska jag iväg till min favorit frisör och sätta i extensions inför bröllopet. Jag hoppas och tror att det kommer bli riktigt bra, kl 10 ska jag infinna mig på salongen *spännande*. Hon jobbar egentligen inte då men schysst som hon är så går hon ner till salongen och fixar mitt hår ändå, det är inte alla som har en sådan snäll frisör. Planerar på att kolla om hon hinner ta och ge mina ögonbryn lite kärlek också, lika bra det eftersom jag är ögonbryns-handikappad och skulle inte ens om mitt liv hängde på det kunna plocka dem ordentligt, visst, vänster sida går hyfsat, höger. not so much.

Men men, nu ska jag springa iväg och skölja ur färgen och sen ska jag sjunka ner i soffan med en bok, handlade över 100 böcker av en på en "KoS" sida på fb för 100kr så nu kan jag med gott samvete plöja genom böckerna och inte medvetet dra ut på dem för att det blir lite dyrt i längden om man som mig kan sluka en bok om dagen utan problem.

Bild på håret kommer eventuellt komma upp i framtiden, förmodligen efter helgen eftersom jag drar till Sundsvall på Lördag på galej och inte återkommer till Härnösand förrän runt 23:30-00 på Söndag.

1 kommentar:

  1. Vad fina möbler! Jättefint!

    Sv: har inte direkt gröna fingrar eller känsla för varken form eller vad man ska ihop och inte. Kör helt på känn och det blir lite som det blir! :) Men gillar att rensa ogräs och pyssla... Hade dock nog hellre haft en gammeldags trädgård att utgå ifrån istället för bara GRÄSMATTA, haha..

    Njut nu hos frisören!

    SvaraRadera