torsdag 12 juni 2014

Mitt paradis


Hittade gamla kort från våran sommarstuga, detta var innan gräset tog sig ordentligt också ser man inte baksidan av huset där de har en sovstuga, bastu och en badtunna som är inbyggd i altanen som sträcker sig efter hela den byggnaden.

Jag ska försöka att ta lite nya kort så ni får ett hum om hur det kommer se ut den dagen vi gängar oss, tror dessa bilder togs 2006 eller något liknande.  Där den där vita grejen står på det nedersta kortet av stugan är det idag en altan med badtunnan.



 Hjärtat och E4an förra sommaren

Soligt och fint i Skärgården 2013

Jag hoppas på bra väder under helgen som kommer, då kan man hitta mig i badtunnan utöver en trip inplanerat till Haparandra också ska jag ut med bästisen och ta en drink och snacka lite skit, som jag saknar henne. <3

1 kommentar: