torsdag 26 januari 2012

En liten snabbis


Jag önskar jag kunde göra som Tilda på bilden och bara gå och lägga mig, jag är helt trött och vimsig i huvudet efter min tupplur, tack och lov var jag så smart att jag drog igång ett larm för annars hade jag förmodligen fortfarande sovit. När larmet drog igång så förstod jag absolut ingenting, jag visste varken var jag var eller vad mitt namn var, jag bara tittade omkring mig och måste ha sett ut som ett stort frågetecken.

Nu har jag iallafall hunnit få i mig lite lunch och tagit mig en dusch så jag är lite mer med i leken som man säger. Snart ska jag ta på mig ytterkläderna och ge mig ut i snön (det snöar massor ute just nu och lapphandskar är det) och arbeta i några timmar med I. Jag ska se om hon är intresserad av att besöka det nya fiket som har öppnat här i stan, visste inte ens om det förrän jag läste i Härnösands "lokala" lilla tidning där det var en artikel om stället, det visar hur mycket jag håller koll på min omgivning :)

Jag lovade ju tidigare en bild på Storebror och A så här kommer den <3

Ack ack, tiden springer iväg när man sitter vid datorn, ska packa täckbyxorna i väskan till imorgon också ska jag leta upp min mössa och vantarna så att jag står och väntar på dem när de kommer och det inte är de som står och väntar på mig.

Trevlig em/kväll på Er, själv kommer jag mysa ihjäl mig under kvällen så mig lider det ingen nöd på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar