torsdag 26 januari 2012

You look so fine - Garbage

 Världens bästa systeryster

Då var det Torsdag och jag funderar som alltid på var veckan försvann, om det fortsätter så här så kommer jag vara pensionär innan jag hinner med att göra allt jag vill göra när jag är "ung".Egentligen ska jag inte klaga, finns det något värre än när tiden verkligen sniglar sig fram och det känns som att man inte kommer någonstans?

Jag, Mini-T, E4:an och Systeryster på Nyår

Idag när jag satt på jobbet och kände mig lite lätt överkörd av ett tåg så satt jag och drömde om sängen som jag skulle invadera när jag slutade, tror ni att jag hittade till sängen när jag kom hem? Absolut inte, har varit hemma i över en timme och har fortfarande inte varit in i sovrummet, istället drack jag en kopp med Mums Bums och åt en smörgås och nu sitter jag och kikar på facebook.


Men jag ska dra mig till sängen, jag tänkte fortsätta att läsa på Järndrottningen och sen är planen att smyga in i drömmarnas underbara land. Jag måste dock komma ihåg att ställa klockan för annars är det en ganska stor risk att jag kommer sova alldeles för länge och jag ska hinna duscha, packa och vakna till liv innan jag ska iväg och jobba kl 15.00.

Ikväll ska jag åka hem till T och mysa med honom och Mini-T, som jag har saknat dem och ändå sågs vi ju igår. Jag har blivit riktigt bortskämd med att ha T i närheten av mig och jag längtar verkligen till den dagen då vi kommer bo under samma tak och då jag vet att jag kommer få se och röra vid honom när/hur/var jag vill. Så det så!

Nåjå, jag ska inte tråka ut er med mitt svammel utan jag ska ta och lyfta på rumpan och promenera till sängen, jag hoppas att ni får en underbar Torsdag.

1 kommentar:

  1. Mums Bums det lät spännande.. :)
    Hoppas du hittade till sängen iaf en liten stund.. :)

    SvaraRadera