onsdag 25 januari 2012

Tisdag och Onsdag

 Far och Son <3

 Tisdagen kom och jag pratade lite med T på telefon och via sms, jag passade även på att lägga in räkningar (så roligt) och sprang omkring i en mysdress. Kvällen kom och T pratade om att åka till Ikea på Onsdagen och då kom jag på tanken: Varför sover ni inte här så blir det enklare om vi ska åka dit på morgonen, sagt och gjort, T och Mini-T kom till oss på kvällen.

Mini-T tittade på Bilar2 och när han gick och la sig så tittade jag och T på *håll i hatten* Sons of Anarchy. Jag erkänner, jag är lite fast i den serien nu, den är spännande och underhållande, så det så! Ja, jag vet att många av er har gnällt på mig i flera år att jag ska börja se på serien, men jag har verkligen inte haft tid för fler serier i mitt liv.

Vid 1.30 gav vi upp och det var dags att gå och lägga sig igen! ;)

 E4:an och Mini-T badar

Vi vaknade i vettig tid och åt frukost tillsammans idag och sen bar det iväg till Birsta och Ikea. Innan vi hoppade in på Ikea hann vi titta på Ö&B också var jag in på tebutiken för att leta efter Exotic Cream, tyvärr fanns den inte där så det blir till att handla den i Lule istället. Däremot hittade jag Mintchoklad och Mums Bums (kakao, choklad, Cream och nåt annat) som smakade riktigt bra..

Efter tebutiken drog vi in på Ikea, jag fynade lite ljuslyktor (ovanligt) också köpte jag bordstabletter och en sprits så nu rackarns ska här bakas cupcakes vid tillfälle. Jag inhandlade även nya påsklämmor och ett doftljus också två ljusslingor som ändrar färg till mitt ex som han skulle sätta upp någonstans. Vi passade även på att äta på Ikea, en obligatorisk barnportion av köttbullar och mos blev det för fröken och det smakade som alltid, helt ok. T vad snäll och bjöd på maten och nu när jag sitter här och skriver så inser jag att jag glömde tacka honom för det: ´Tack för maten sötnos.

Mini-T, finklädd på Nyårsafton

Efter Ikea så kände vi oss nöjd för dagen och det fanns inget behov av att besöka fler affärer så vi åkte tillbaka hem igen. Jag kokade en kopp med Mums Bums som vi drack osh sen hann vi mysa lite innan det var dags för mig att gå till jobbet.

På tal om jobbet så ska jag fortsätta att jobba nu istället för att sitta här och skriva, men nu rackarns är jag ikapp och bloggen kommer förhoppningsvis hänga med i framtiden också så jag inte behöver ägna en himla massa inlägg till vad som hände då och då och då.

Ta hand om varandra också hörs och ses vi när vi ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar