måndag 30 januari 2012

Måndag!



 Jag är trött idag, vill helst av allt krypa ner i sängen och dra något gammalt över mig och inte titta fram på några månader. Det finns inget "bättre" än att sitta på jobbet en dag som denna, hjärnan hänger inte med och jag är mest förvirrad. Jag längtar verkligen till jag slutar, då ska jag iväg en snabbis på ett ärende och sen blir det till att gå hem och krypa ner i sängen och hoppas på några timmar av sömn.

Natten som var riktigt jävla hemsk! Det är inte ofta jag har mardrömmar nu som vuxen men inatt har maran ridit mig riktigt hårt. Två gånger vaknade jag av samma dröm som inte verkade vilja sluta, jag hann med att bli våldtagen, knivskuren och skjuten, så min natt var som ni kan förstå mycket trevlig.
----------------------------------------------------------------------------------

Hann aldrig fortsätta bloggandet på jobbet för en kollega tittade in och sen var dagen slut. Nu har jag varit på besök hos en väninnas pappa, det var riktigt trevligt så jag lovade att nästa gång jag tittar förbi så ska jag ta med lite fika.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i soffan med en serie och sen försöka fundera ut hur min väckarklocka fungerar för jag har glömt mobilen på jobbet och jag orkar verkligen inte gå dit och hämta hem den, ska ju ändå dit imorgon på morgonen så det ordnar sig.

Jag hoppas att alla har haft en trevlig dag.

1 kommentar:

  1. Vad jobbar du med förresten? :)

    Mardrömmar är verkligen inget kul alls... Har haft en del sådant den senaste tiden...

    Hoppas du får sova gott inatt!

    SvaraRadera